۱۳۹۰ فروردین ۴, پنجشنبه

در مورد نامه‌ی کمپانی به همراه تحلیل

در مورد ایمیل کمپانی به تاریخ نهم فوریه ۲۰۱۱ ( بیستم بهمن ۱۳۸۹ )

Dear loyal investors
Recently numerous of investors are asking us for announcing the payment time. It’s hard to say because of the special company situation. The Invest3Fs management team have decided to make everything clear to all of the respected investors. We have to start all over again and set up the new rules to move successfully, we will return all withdrawals to the investor’s accounts that they have requested before end of the last year. As usual you can do your withdrawal with your own PV or transfer or upgrade your account.
We start the payment process to new investors who did “register after October 26th 2010” and we have paid all the desires within 7 working days. We have extended the payments for our new investors by month to month. From now on, we will pay the investors registered after October 15th 2010 within 7 working days and we will go through this every month. All the older loyal investors can support us by understanding the situation as we want to pay the entire investors within the next periods of times:
New investors: 7 working days. We enlarge the meaning of “new investors” monthly.
Older investors: 365 working days. And we will work hard to minimize this period of time.
The management team have asked for all loyal investors to understanding and support as they did before. The company will never stay in this situation, we are asking for more patients and support with a result of more promotions to advance our company and to make these times more secure to all.
Sincerely
The management team

ابتدا به ترجمه‌ی دقیق آن توجه کنید :
سرمایه گذاران گرامی و ارجمند
اخیراً، تعداد بی‌شماری از سرمایه گذاران از ما در مورد تخمین زمانی برای پرداخت‌ها پرسش می‏‌کنند. این مورد ( بیان زمان ) به دلیل شرایط ویژه‏‌ی کمپانی بسیار سخت است. تیم مدیریت کمپانی تصمیم گرفته است که همه چیز را برای سرمایه گذاران محترم شفاف و مشخص کند. ما مجبور هستیم که دوباره همه‏‌ی کارها را از نو آغاز کنیم و قوانین جدیدی را برای حرکت موفقیت آمیز برنامه‌ریزی کنیم، ما تمام درخواست‏‌های دریافت پول را که در سال گذشته انجام شده‏‌اند به حساب‏‌های سرمایه گذاران برمی‏‌گردانیم. شما مانند همیشه می‏‌توانید برای دریافت (مستقیم ) پول از کمپانی ( از بخش PV ) درخواست داشته باشید و یا آن را برای دیگران ترانسفر کنید و یا در حسابی آن را دوباره سرمایه‌گذاری کنید.
ما شیوه پرداخت به درخواست‏‌های سرمایه‌گذاران تازه که « پس از تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۰ » ثبت شدند را آغاز کردیم و به تمامی آن‏‌ها در مدت زمان کمتر از ۷ روزِ کاری پرداخت کردیم ( هفته‏‌های کاری شامل روزهای دوشنبه، سه‏‌شنبه، چهارشنبه، پنج‏شنبه و آدینه می‏‌شوند و در این روزها اگر تعطیلات رسمی یا اداری وجود داشته باشد، به عنوان روز کاری محاسبه نمی‏‌شود ). ما معنای واژه‏‌ی « سرمایه گذار تازه » را بسط می‏‌دهیم و ماه به ماه آن را بیشتر می‏‌کنیم. اکنون برای شروع، ما درخواست سرمایه‌گذارانی که پس از تاریخ « ۱۵ اکتبر ۲۰۱۰ » ثبت نام کردند را پرداخت خواهیم کرد و ما هر ماه کاری مشابه را در این مورد انجام خواهیم داد. ( هر ماه کمپانی تاریخ قدیمی‏‌تری را برای سرمایه‌گذاران تازه اعلان می‏‌کند و بسته به شرایط موجود، به سمت زمان‏‌های پیش از آن می‏‌رود ) همه‏‌ی سرمایه‌گذاران گرامی که در تاریخ‏‌های پیش از این ثبت نام کردند می‏‌توانند با فهم درست از شرایط موجود، ما را حمایت کنند و ما می‏‌خواهیم که درخواست پرداخت تمامی سرمایه‌گذاران را در این تاریخ‏‌های زمانی انجام دهیم :
سرمایه گذاران جدید: در ۷ روز کاری ( حدود ۹ تا ۱۲ روز عادی ). ما هر ماه معنی سرمایه‌گذار تازه را بسط می‏‌دهیم و بیشتر می‏‌کنیم. ( یعنی هر ماه تاریخ ثبت‏‌های قدیمی‏‌تری را برای پرداخت‏‌های کوتاه مدت اعلان می‏‌کنیم )
سرمایه گذاران قدیمی تر: ۳۶۵ روز کاری ( حدود ۱۸ ماه ). ما بسیار سخت کار می‏‌کنیم تا این دوره زمانی را برای پرداخت، کوتاه‏‌تر کنیم.
گروه مدیریت کمپانی از همه سرمایه‌گذاران گرامی فهم و درک شرایط و حمایت از کمپانی همان‌گونه که پیش از این انجام دادند را درخواست می‌‏کند. کمپانی هیچ‏‌گاه و به هیچ عنوان در شرایط ( بد و رکود جاری ) باقی نخواهد ماند، ما درخواست می‌کنیم تا ( همگی شما ) شکیبایی بیشتری پیشه کنید و با تبلیغات ( مثبت ) از کمپانی حمایت کنید تا کمپانی پیشرفت بیشتری داشته باشد و ( در نتیجه ) این زمان برای همه با امنیت و آرامش بیشتری همراه شود.
با احترام
گروه مدیریت کمپانی
پس از ترجمه‏‌ی نامه، توجه شما دوستان گرامی را به چند نکته‏‌ی بسیار مهم در مورد این نامه‏‌ی ویژه خواستاریم :
۱- نامه‏‌ی کمپانی به دلیل درخواست‏‌های زیاد سرمایه‌گذاران فرستاده شده است.
۲- نامه‏‌ی کمپانی برای اطلاع رسانی است و هدف از آن شفاف کردن مسیر برای همه است تا ما هم بتوانیم برنامه ریزی درستی داشته باشیم.
۳- هیچ‌کس از آینده خبر ندارد. پس کمپانی مجبور شده که بازه‏‌ی زمانی مطمئن‏‌تری را برای پرداخت‏‌ها اعلان کند ( ۱۸ ماه ). پس ما می‏‌توانیم اعتماد بیشتری به این نامه داشته باشیم ( چون منطقی‏‌تر است ). با توجه به اینکه از آینده نه ما و نه کمپانی اطلاع ۱۰۰٪  نخواهیم داشت، باید با عقل و منطق و بلوغ کامل به پیش رفت.
۴- دلیل بازگرداندن مجدد همه‏‌ی درخواست‏‌های دریافت بانکی این است که خود کمپانی گفته : از نو آغاز کردن روند کاری.
۵- بسیاری از دوستان بودند که از باقی ماندن پول در صف پرداخت‏‌ها متضرر می‏‌شدند و درخواست داشتند که این پول به حساب‏‌های ایشان باز گردد. این فرصت برای همه‌‏ی این عزیزان یک فرصت بسیار خوب است که ایشان نیز برنامه‌ریزی کاملی برای آینده داشته باشند.
۶- هر ماه تاریخ جدیدی اعلان می‏‌شود که تعهد جدید کمپانی را برای پراخت‏‌ها نشان خواهد داد. این تاریخ به سمت عقب حرکت می‏‌کند و بیانگر شیوه‏‌ی فکری کمپانی است : اگر کمپانی به سرمایه‌گذاران قدیمی اکنون پرداختی داشته باشد، سرمایه‌گذاران تازه وارد که شاید هیچ پولی دریافت نکرده‏‌اند بسیار متضرر می‏‌شوند و کمپانی در تلاش است که تا خروج نهایی از این بحران اقتصادی و تا به روز نشدن نسبت پرداختی‌‏ها، در ابتدا از سرمایه‌گذارانی آغاز کند که در این اواخر اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‏‌اند و هر ماه به سمت قدیمی‏‌ترها حرکت کند. این روند تا به روز شدن پرداختی‏‌ها ادامه خواهد داشت.
۷- همان‌طور که می‏‌دانید، برنامه‏‌نویسی برای اجباری شدن دریافت ۲۵٪ از سرمایه‌گذاری‏‌ها در ۲۶ اکتبر انجام شده است و سرمایه‌گذاران پیش از آن هیچ پولی به کمپانی پرداخت نکرده‏‌اند. حرکت کمپانی به سمت این سرمایه‌گذاران، نشانگر این مژده است که کمپانی یک برنامه‏‌ی دقیق و مدون برای به روز کردن همه‏‌ی درخواست‏‌ها دارد. ما هم به همه عزیزان تبریک و شادباش می‏‌گوییم. ( این شاید پاسخی دندان‌شکن برای آن دسته از افراد باشد که می‏‌گفتند : کمپانی فقط از ما پول می‏‌گیرد و به خود ما پس می‏‌دهد !!!!!!! )
۸- ما می‌‏توانیم با به روز کردن و برنامه‌ریزی در شیوه‏‌ی کارهای خودمان، این روند را بسیار سریع‏‌تر کنیم. کمپانی پس از این هر ماه به نسبتِ درخواست‏‌های بانکی نگاه می‏‌کند و این آمارها را به دقت بررسی می‏‌کند. ما می‏‌توانیم با کنترل کردن این درخواست‏‌ها در گروه‏‌های کاری خودمان، گامی برای بهتر شدن هر چه بیشتر این آمارها ( با کم شدن حجم درخواست‏‌های بانکی ) برداریم. این کار می‏‌تواند آمارهای کمپانی را بهبود دهد و ما می‏‌توانیم به این شکل سرعت به روز شدن پرداخت‏‌های سریع کمپانی را بسیار زیاد کنیم.
۹- کمپانی در خط میانی پاراگراف آخر، یک مژده‏‌ی دیگر را نیز داده است : « ما هیچ‏‌گاه در این شرایط بد، برای همیشه گرفتار نخواهیم ماند ! » این نشانگر دید رو به رشد و شیوه‏‌ی فکری کمپانی در مورد آینده است. کمپانی اطمینان دارد که هیچ‏‌گاه در این شرایط برای همیشه باقی نخواهد ماند و این را نیز به تمام سرمایه‌گذاران خود با اطمینان گوشزد می‏‌کند. هم اکنون گوش شنوای دوستان و توجه ایشان بسیار اهمیت دارد.
۱۰- در انتهای نامه، به محیط امن اشاره شده است. این نکته بسیار زیبا بیان شده است که برای داشتن روند رو به رشد اقتصادی، اصلی‏‌ترین مورد، امنیت است ! شما دوستان و عزیزان می‏‌توانید در هرچه بیشتر کردن این مورد ( امنیت ) به یکدیگر یاری رسانید.
با آرزوی پیشرفت هرچه سریع‏تر