۱۳۸۹ اسفند ۲۴, سه‌شنبه

اخبار ماه مارس

در مورد ایمیل کمپانی به تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۱ ( ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ )

Dear loyal investors
We continue the payment process to new investors who did “register after October 15th 2010” and we have paid all the desires within 7 working days. From now on, we will pay the investors registered after “October 8th 2010” within 8 working days and we will go through this every month as we did before.
We want to pay the entire investors within the next periods of times:
Payments for registrations after October 8th 2010: 8 working days. We enlarge the meaning of “new investors” monthly.
Payments for registrations after January 2006: 360 working days, and we will work hard to minimize this period of time.
Sincerely
The management team
در مورد این ایمیلِ کمپانی، ابتدا برگردان پارسی آن را برای دوستان می‌نویسم و سپس به بررسی این خبرنامه‌ی بسیار ارزشمند می‌پردازیم :
سرمایه‌گذاران گرامی و ارجمند
ما پروسه‌ی پرداخت برای سرمایه‌گذاران جدید را که ” پس از پانزدهم اکتبر سال ۲۰۱۰ ” ( یعنی پس از ۲۳ مهرماه ۱۳۸۹ ) حساب خود را بازگشایی کرده بودند، ادامه دادیم و درخواست‌های پول همگی آن‌ها را در مدت ۷ روز کاری را پرداخت کردیم. از این پس، ما برای سرمایه‌گذارانی که پس از تاریخ ” هشتم اکتبر ۲۰۱۰ ” ( برابر با ۱۶ مهرماه ۱۳۸۹ ) اقدام به بازگشایی حساب خود کردند در مدت زمان ۸ روز کاری اقدام به پرداخت می‌کنیم و این پروسه را هر ماه ادامه خواهیم داد، همانگونه که پیش از این انجام دادیم.
ما می‌خواهیم به تمامی سرمایه‌گذاران گرامی بر اساس دوره‌های زمانی زیر پرداخت انجام دهیم :
پرداخت برای سرمایه‌گذاران ثبت شده پس از ۸ اکتبر ۲۰۱۰ : در مدت ۸ روز کاری و ما هر ماه معنی سرمایه‌گذاران جدید را بسط می‌دهیم.
پرداخت برای سرمایه‌گذاران ثبت شده پس از تاریخ ژانویه ۲۰۰۶ : در مدت ۳۶۰ روز کاری و ما بسیار سخت برای کمتر کردن این مدت زمان کار می‌کنیم.
با احترام
تیم مدیریت کمپانی

بررسی نامه :
بررسی این خبرنامه از این دیدگاه اهمیت فراوان دارد که ما با توجه ویژه به این نامه می‌توانیم مسیر و روش کمپانی را برای پرداخت‌های آینده‌ی آن آشکارا مشاهده کنیم :
۱- کمپانی همانگونه که به همه سرمایه‌گذاران قول داده بود، اکنون هر ماه تاریخ ثبت قدیمی‌تری را برای پرداخت‌های سریع خود اعلان می‌کند.
۲- تاریخ اعلان شده در هر ماه، فقط برای آن ماه بوده و سرمایه‌گذارانی که در تاریخ‌های پیش از آن اقدام به درخواست پول داشتند، فقط از آن تاریخ به بعد می‌توانند از سیستم پرداخت سریع استفاده کنند. این به این معنی است که چنانچه شما دوست گرامی در ماه‌های گذشته درخواست‌های بانکی داشتید ولی تاریخ ثبت شما در گروه ثبت‌های جدید قرار نداشت، درخواست‌های ماه های گذشته‌ی شما همان مسیر گذشته را طی میکند و چنانچه از این ماه تاریخ ثبت شما در زمره‌ی پرداخت‌های سریع قرار گرفته باشد، از این پس درخواست‌های دیگر شما مشمول قانون پرداخت سریع خواهد بود.
۳- همانگونه که دوستان خبر دارند، سرمایه‌گذارانی که پس از ماه اکتبر اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند و با توجه به نامه‌ی کمپانی در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۰ ( ۱۳ مهر ماه ۱۳۸۹ ) نسبت به پرداخت ۲۵٪ از مبلغ سرمایه‌گذاری خود به کمپانی به هیچ عنوان مسئولیت‌پذیر نیستند، از طرف دپارتمان «جلوگیری از کلاهبرداری‌ها»، حساب ایشان مسدود می‌شود و باید با فرستادن ایمیل به قسمت ساپورت و پس از پرداخت جریمه، نسبت به بازگشایی حساب خود اقدام کنند. ( دزدی نکنید تا آسیب نبینید )
۴- در صورتی که شخصی از حساب‌های دیگر PW دریافت کند و پس از تبدیل آن به PV، اقدام به درخواست بانکی آن مبلغ داشته باشد، حساب آن فرد بسته خواهد شد ( دوستان بزرگواری کنند و برای خود و دیگران بیش از این مشکل سازی نکنند ). شما فقط می‌توانید پول حاصل از سرمایه‌گذاری خودتان را برای دریافت درخواست کنید.
۵- همان‌طوری که کمپانی در خبرنامه‌ی گذشته اعلان کرده بود، تاریخ پرداخت‌ها و معنی «سرمایه‌گذاران جدید» هر ماه بسط پیدا می‌کند، در این ماه تعداد روزهای پرداخت سریع به ۸ روز کاری تبدیل شده است و همان‌طوری که مشاهده می‌کنید، کمپانی در تلاش است به یک مدت زمان معقول و منطقی در پرداخت به همه‌ی سرمایه‌گذاران خود برسد.
۶- نکته‌ی بسیار ویژه در نامه‌ی این ماه، کاهش تعداد روزهای انتظار برای دوستان قدیمی است. همان‌طور که مشاهده کردید، کمپانی هم تاریخ ثبت قدیمی‌تری را برای پرداخت سریع اعلان کرده است و هم زمان پرداخت برای دوستان قدیمی‌تر را از ۳۶۵ روز کاری به ۳۶۰ روز تبدیل کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که کمپانی در یک حرکت برنامه‌ریزی شده، قصد دارد به موازات بسط دادن پرداخت‌های سریع خود، از تعداد روزهای انتظار سرمایه‌گذاران قدیمی‌تر نیز بکاهد تا با گذشت زمان به یک تعادل خوب در پرداخت مساوی به همه‌ی مشتریان خود برسد.
۷- در خط دوم برای مشتریان قدیمی، تاریخ ژانویه‌ی سال ۲۰۰۶ اعلان شده است که این موضوع قدمت کمپانی را خاطرنشان می‌کند! توجه به این نکته نیز در این خبرنامه‌ی کمپانی، یادآور سال‌های پرخاطره و پربار گذشته است. بیایید با تلاشی دوباره، روزهای خوب گذشته را تکرار کنیم.
۸- کمپانی با یک سرعت منطقی و به آرامی اقدام به بازگرداندن درخواست‌های پیش از ژانویه‌ی ۲۰۱۱ کرده است. این کار به دلیل حفظ تعادل نقدینگی و جلوگیری از سرازیر شدن یکباره‌ی PW به حساب‌ها صورت می‌گیرد. شما می‌توانید تمامی مبالغ درخواستی خود را در آینده‌ی نزدیک در حساب خود مشاهده کنید. پس شتاب نکنید و کمی شکیباتر باشید.
از همگی دوستان و همکاران گرامی خواهشمند هستیم که با یکدلی و اتحاد با یکدیگر و پذیرش مسئولیت‌های سرمایه‌گذاری فردی و با کار گروهی بیشتر، تلاش کنند تا زمان این پروسه هرچه کمتر و کمتر شده و سرعت انجام کارها به همان گونه بیشتر شود. اکنون ما از هر سو دچار تردیدها و هجوم امواج منفی هستیم. تنها راه چاره برای همگی ما، پذیرفتن واقعیت‌های هر سرمایه‌گذاری و تلاش بیشتر برای بالاتر بردن سواد و آگاهی دوستان دیگر است. هر بنگاه اقتصادی برای خودش فرازها و نشیب‌هایی دارد. در تمام این سال‌های که گذشت، این کمپانی بود که به همه‌ی ما این اجازه را داد که به آرزوهای واقعی خود فکر کنیم و راه‌کاری برای رسیدن به آن‌ها در سیستم کاری کمپانی بیابیم. بسیاری از دوستان به درآمدهای واقعی و بزرگی دست یافتند که کمپانی امکان دست‌یابی به آن را برایشان فراهم آورده بود. اکنون همین دوستان با وجود تمام فداکاری‌های خود و با وجود بر دوش کشیدن بار تمامی این مشکلات، هنوز دچار آسیب‌هایی هستند که از طرف انسان‌های نا آگاه و خودخواه و بی سواد بر ایشان تحمیل شده است.
درآمد همه‌ی دوستان در این کار به اندازه‌ی درصد کوچکی از کل سرمایه‌گذاری‌ها بوده است. ما هیچ‌گاه نمی‌توانیم از یک فردی که یک بار، فقط یک پورسانت ساده از یک داد و ستد دریافت کرده است بخواهیم که کل مبلغ آن داد و ستد را برای ما گارانتی و یا تامین کند !!!!!! بیاییم به جای حقیر کردن خودمان و به جای نمایش دادن بی سوادی خود، کمی بیشتر تلاش کنیم که شخصیت وارسته‌تر و والاتری از خود به نمایش بگذاریم.
اکنون تمامی صحبت‌های انسان‌های منفی‌باف در مورد کمپانی به هرزنامه تبدیل شده و تمام اشخاصی که تلاش کردند که از یک کمپانی پرتلاش و خستگی ناپذیر، یک دزد سر گردنه بسازند، در این زمان چاره‌ای بجز پذیرش شکست ندارند. این اشخاص کم تعداد تلاش کردند که با جوسازی‌های دروغ و با خراب نشان دادن و کلاهبردار نشان دادن این سیستم و افراد سرمایه گذار دیگر، از گل آلود کردن این آب، ماهی بگیرند و با ایجاد حس اضطراب و ترس و تهدید، فضایی برای اخاذی‌های خود به وجود آورند. اتحاد ما باعث شد که این اشخاص حقیر و خائن نتوانند به اهداف ددمنشانه‌ی خود برسند و ما هر روز شاهد از هم پاشیدگی بیشتر این افراد و ناکامی‌های بیشتر این فقرا هستیم.
فقر فقط به نداشتن پول و دارایی گفته نمی‌شود!
فقر آن است که انسان برای رسیدن به منظور خود، از خودش یک انسان بی‌سوادتر و نادان‌تر نشان بدهد و به جای پذیرفتن مسئولیت‌هایش، همواره در تلاش باشد که بار مسئولیت‌ها را بر دوش دیگران بیاندازد و خود در یک پیله‌ی سست و موقتی بنشیند و از کار دیگران بهره‌برداری کند. تاریخ همواره نشان داده که آدمی، جز با تلاش روزافزون خود به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.
فقر فرهنگی که ما امروزه دچار آن هستیم، به مراتب از فقر مالی دردناک‌تر و مخرب‌تر است.
فقر مالی با کار و تلاش بیشتر در گذر زمان از بین می‌رود، ولی فقر فرهنگی از انسان یک توده‌ی شوم و بی‌خاصیت و بی‌حرکت می‌سازد که حاصلی جز آسیب برای خود و دیگران به همراه نخواهد داشت.
درست در زمانی که من و شما در کشور خودمان مشغول آسیب دیدن از خودی‌ها هستیم، در کشورهایی نه چندان دور از ما، مردمی بی ادعا و بی آلایش وجود دارند که تولید ناخالص داخلی (GDP)  کشور یک میلیاردی خود را به بیش از عدد ۱۰ در سال گذشته رساندند !
باور این موضوع که مردمی در یک کشور، بخواهند از یک دوستِ مشاوره‌دهنده و یک فردِ پیشنهاد دهنده، یک ضامن در سرمایه‌گذاری خود بسازند، برای انسان‌های باسواد و با شعور بسیار سخت و نپذیرفتنی است ! بیاییم سواد سرمایه‌گذاری خود را بیشتر کنیم تا از یک سرمایه‌گذار صرف، در گذر زمان به یک سرمایه دار واقعی تبدیل شویم.
یادمان باشد :
پذیرش مسئولیت سرمایه گذاری، یک امر بدیهی است.
پذیرش تمام مسئولیت‌ها در زندگی، تنها عامل رشد انسان‌هاست. زیرا تا آدمی مسئولیت زندگی خودش را نپذیرد، برای بهبود آن تلاش نمی‌کند. تا برای بهبود زندگی تلاش نکند، در بیشتر شدن سطح دانایی و فرزانگی و آرامش و آسایش خود، کامیابی‌ای نخواهد داشت.